Pinterest

fredag den 13. juli 2012

Norge et mærkeligt land

Til dem der ikke ved det, så er jeg flyttet til Norge og arbejder på Torsnes sygehiem som sygeplejerske. Jeg skal dog kun arbejde her i en måned, for jeg har fået drømme jobbet i Grønland.


Men gud hvor er Norge et mærkeligt land... jeg mener, her i Fredrikstad har de slået biografen og rådhuset sammen!!!! Jeg har brugt over 2 timer på at finde det rådhus, indtil at jeg gik ind i biografen for at spørge om vej. Biografdamen pegede... bare til venstre og sagde noget i retningen af ”åh, lige der”. Så du skal lige gå igennem biografen for at komme ”ind” på rådhuset. Jooo, der findes også en indgang til rådhuset på bagsiden af bygningen… men de døre er tunge og ikke handicapvenlige!Selvom rådhuset/biografen er en kæmpe bygning med masser af plads, har de ikke følt at der var plads til skattekontoret... så det har de så valgt at ligge i shopping centeret!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar