Pinterest

onsdag den 9. august 2017

Projekt drivhus: del 3.

Så kom tiden endelig til at jeg faktisk skulle sætte mit drivhus op !!
Jeg lånet et pæle bor af en nabo, og så kom den sværeste del.

At få fundamentet til at stå i vater + have 90 grader hjørner !!!!!
Dette tog mig samlet 4 timer !
så var der kun at hæle pæle cement i hullerne og fundamentet var færdigt.


Mens cementen tørre, samlede jeg gavle og siderne.


 Med lidt hjælp fra min mor og papfar, kom det hele op på højkant :)



Så kom glasset i.  
Glassene sættes i med glasklips, og hold da op hvor har man ondt i tommelfingeren bagefter. 



Så kom der kapilær kasser i, og et smut forbi Gartneri Toftegaard ved Køge, for at hente tomater, agurker og chili planter. 







Og som det gror !!


Min lille Freja er også blevet ganske glad for drivhuset og elsker at ligge i den gode stol :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar