Pinterest

fredag den 4. august 2017

Projekt Drivhus: del 2.

Så er det blev tid til grus.
Vognmanden kom med det mens jeg ikke var hjemme og valgte at stille det ud på vejen.. Så først blev jeg nød til at flytte det fra vejen :(


Så blev der lagt stabilgrus ud.



En lille fiberdug, bare for en go' orden skyld :)


Og så et godt lag stabilgrus. 


Også kom gruset i vater


Jeg besluttede mig for at ligge fliserne i et sildebens mønstre, og ville helt sikkert gøre det igen !
Jeg syntes at det blev vildt flot og lidt anderledes. 



Jeg købte også en glaseret flise fra Helle Nørby som er keramiker, og laver de mest fantastiske belægnings sten.





Alle stenende lagt og klippet til (jeg lånte en flise kilper hos mit lokale byggemarked)
så blev der hældt godt med flise sand på.  


Næste step: fundament og drivhus !!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar