Pinterest

lørdag den 30. januar 2016

Marie Wallin's "Fairisle Club"

Marie Wallin er chef designer for Rowan, som er den engelske version af Drops. Hun har også sit eget firma hvor hun producere sine egne bøger, kits og hold populære kreative workshops. 
d. 1. november 2015 startede hun sin "Fairisle Club", som er en Knit-a-long med det mest fantastiske tæppe som det endeligt resultat!


Så selvfølgelig skulle jeg være med !!
Jeg er nu 3 måneder inde i projektet og er selvfølgelig allerede bagud :)
Men hvordan kunne jeg være andet ? jeg har jo altid 3 - 5 andre projekter i gang, og svært ved at holde mig til et og gøre det færdigt.  

Marie Wallin laver generelt bare mange fantastiske ting !!
I kan se alle hendes ting og mere om Fairisle Club'en på hendes hjemmeside HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar